APU - dag 1

Feber. Japp, jag är alltså sjuk på den enda praoveckan vi har på hela gymnasietiden. Har dock varit på ursviksskolan idag ändå och tillochmed varit med i vissa aktiviteter. För er som missat det kommer jag tillbringa min apu-vecka i ursviksskolans gympasal ;D
Ska leda två grupper på torsdag, en sjua och en trea. Ska bli spännande att se hur det går.. måste anpassa mig ganska mycket efter dessa grupper. Bör väl kanske tilläggas att alla elever i sjuan inte är helt... 100. No words needed
Jaja, det kommer bli en spännande vecka iaf, får se hur den artar sig. Blir jag sjukare så blir jag ^^

Igår sov jag och pär till 20 i 3, sen såg vi lite weeds och sen for vi och åt frukost (middag) här i urs. Efter middan slängde vi oss i soffan och såg på när aik förlorade mot färjestad (?) och sen drog vi oss till furunäs och chillade i sofforna.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0