Busy woman

Jag har typ inte bloggat på hela lovet, och detta av anledning att jag typ inte har hunnit =O
Tisdag var jag i piteå och badade med några från klassen, blev dock inga bilder tagna eftersom det var lite blött ;] Jag hade råhöga förväntningar eftersom jag hade hört att dom 'renoverat' stället. Jag föreställde mig nya rutchkanor och mysigare bubbelpooler oså, men ack. Det såg ungefär precis ut som det alltid gjort, enda skillnaden var att dykartuben där i mitten var borttagen och ersatt av äventyrsduschar. Låter skitspännande, ellerhur? Men nej, det var två små utrymmen där det var olikfärgade lampor i taket, varifrån det också kom vatten med varierande temperatur beroende på viken knapp man tryckte på. Dom gör det mer och mer för mindre barn? =(

Onsdag följde jag och sanna med våra bojs till luleå för att micke skulle köpa en skoter. Underbart att åka bil i mörkret, sug att vi hade släp och att vi tappade dynan på vägen tillbaka. Kan tilläggas att vi hittade den senare : ) Men vi var hemma halv två.. och pär skulle jobba dagen därpå, och jag skulle till haparanda med mamma, faster och lisa.
Torsdagmorgonen kom om än jag ville det eller ej, och det bar av mot haparanda och ikea. Jag och lisa hade inte tänkt gå på ikea just nånting förutom lite krafs sådär, så vi gick in till centrala haparanda.. trodde vi. Vi hittade knappt några affärer alls=S Antar att dom har flyttat allt till ikea-området och köpcentret där alko är ^^ Jag köpte iaf inte just nånting däruppe, förutom godis såklart, men det är ju ett måste då man är på candyworld.

Idag måste jag försöka fixa klart min utklädnad, ängel. Ikväll är det halloweenfest hos vera och alle, men dock blir det nog inget dricka för mig eftersom jag har match imorrn. Vi satsar på imorrn kväll hos robin =D haha ;D
Aja, ha en bra halloweenhelg om vi inte ses!




Bästa utklädnaden?

Kommentarer
Postat av: identity

Jag skulle också JOBBAAH =/

2008-10-31 @ 13:04:50
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: identity

Jag skulle också JOBBAAH =/

2008-10-31 @ 13:05:02
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: identity

Jag skulle också JOBBAAH =/

2008-10-31 @ 13:05:17
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Anonym

sugen på gratis presentkort ifrån gina tricot eller hm?

bli medlem här och samla lätt ihop poäng:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=67789



DET ÄR GRATIS OCH BUSENKELT =)

2008-10-31 @ 13:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0