chillkväll

Jag som var så into att göra nåt, har fått en del av min dos nu : )

Kvällen började med att jag försökte styra något efter min aktivitet på apberget. Insåg ganska snabbt att det inte skulle gå vägen, så jag och lisa tänkte att amen okej, då far vi på edda själva. Men det visade sig sen att hon nog inte skulle ha ätit klart förrän drygt 19, och edda stänger 21. Värt, sa vi.

Så vi drog till nickes lägenhet, chillade med lite cider oså =) mysigt värre. sen drog vi ner på stan, kollade in läget ooch somvanligt var skellhell dött. TROTS att det var 18 på balzac. Inte en jävel man kände. Lisa träffade dock nicke, och vi drog på max =) där träffade jag pärs bilvänner, och efter det att lisa övergett mig för nicke ( (U) ) så gled jag runt med dom ett tag och fick sedan skjuts hem :) guld! det var dock tomt utan pergon=( (kims uttryck, uttalas "prrgn")



 


busigt =D
yes, bra kvalla iknow =D



@max, min mössa är omtyckt : ) hahah


.. har dock nästan ingen bild på lisan=( skärpning till nästa gång, då skare bara finnas bilder på henne i kameran :)



Kommentarer
Postat av: Lisan

Haha du måste skämta...

2008-10-19 @ 16:20:23
Postat av: Saraa

haha det uttalas päärgaan

2008-11-17 @ 16:44:15
URL: http://saraba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0