Finally

Lov! ♥

Denna dagen har varit ovanligt händelserik och kung, så jag bara måste få berätta om min dag.
Den började ovanligt bra med att jag orkade ta mig upp halv 7 och duscha på morgonen, vilket hör till ovanligheterna numera. Hann nätt och jämt med bussen, men infann mig iaf på naturkunskapen halv 9 =) Fick vg- på kemiprovet, och jag får väl nöja mig med det. Jag gjorde mitt bästa, mer kan jag inte göra=)

Sen gick jag in till stan och gick runt där ensam ett tag, tills jag mötte maria & helena =) Eftersom att det är FN-dagen (.. tydligen..) så skulle vi vara på torget i nåt himla tält klockan 11, istället för samhällslektionen, och tack och lov slapp vi då sista lektionen. Katarina (L)

Estetar-tvåorna har inte haft några lektioner på hela veckan, utan de hade förberett sig inför idag. De skulle nämligen framföra en sketch av något slag. Jag hade lovat att komma och kolla på lisas som skulle vara i CK kl. 11.45. Vi var väl där ungefär då och jag gick mot lisa som stod med ryggen mot mig, för att hälsa på henne. Utan att tänka efter ropar jag hennes namn, högt, men hon svarar inte. Jag ropade igen, men inget svar nu heller. Var vid det laget såpass nära att jag hade kunnat rycka tag i henne, vilket jag också hade gjort om inte sanna väst "du, annelie jag tror dom börjar nu!". Och mycket riktigt, då jag lyfte blicken såg jag att publiken började fokusera mot den utspökade gruppen jag då hade framför mig. Då fick jag minsann skämmas :$ Och lisa, som skulle vara gravallvarlig hela sketchen igenom, hade tydligen fått stora problem med den biten... (A)

Efter det var vi hungriga som svin, frågan var bara vart vi skulle äta. Efter en stund kom sanna med den ultimata idén: Tatung! Lunchbuffé, 75 kr. Typ rimligt pris om man tänker efter hur mycket ett skrovmål eller kebabtallrik på dallas kostar. Det skiljer väl typ 10 spänn drygt, dessutom är tatung mycket godare & nyttigare, dock äter man ju ihjäl sig.. (ingen nämnd, ingen glömd..)


   
Före (och JA jag tog två gånger ;])
Erkänn att det ser mumsigt ut

Efter..... proppmätt annelie

Vi satt vid fönstret mot norr, så vi hade utsikt över busstorget och sannas moppe. När vi väl hade tryckt i oss all mat så satt vi och småpratade ett tag om ditt och datt (bl.a. hästar...... alla där hade ridit hest utom jag). Av någon anledning kom sanna på efter ett tag att en jätterolig syssla då vore ju att tjuta med hennes fjärrstyrda larm på moppen där borta på busstorget. Kan säga att det var ganska rejält roande att se hur folk trodde att det var de själva som utlöst det höga tjutet från mopeden när de gick förbi. När det sedan kom dit en vi kände blev det ännu roligare.
Nae, vilka tider =D haha det är sånthär man kommer minnas när man blir äldre :]

Sen har jag hunnit shoppa ett par jeans och en rosa t-shirt också =D och ikväll ska jag och pär till vera & alle och se på idol, käka chips, lira poker och typ dricka folköl. uuuuunderbara dag!

Kommentarer
Postat av: Hele

HAha, jag dör ;D så grymt kul det var med moppen ;D

2008-10-26 @ 09:57:37
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0