godis

Nae, jag vet som inte riktigt men jag är iaf chokladsugen. Älskar min pär gör jag också. Ska nog ta och äta upp honom istället, lite nyttigare&godare troja : ) dock skulle det ju suga pung att inte ha honom kvar sen..... jaja, tål att tänkas på.

Hade första seriematchen i lördags, borta i ö-vik. Det var i samma byggnad som paradisbadet, så luftfuktigheten låg nog kring sisådär 200% -.- svetten lackade (t.o.m mer än vanligt). VANN gjorde vi också, 5-1! Så grymt skönt, dock var snittåldern på motståndarlaget typ 15 ^^ men skam den som underskattar 15åringar, dom var faktiskt riktigt ettriga. huvva.. jaja. Viktigt bara att vi inte går in med för stort självförtroende nästa möte. Nu taggar vi för nästa match, närhurvar den nu är ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0