memories for a lifetime



Sanna gjorde just ett diarium på apberget (här med lite tillägg från mig);
"wiipee when you can poo?"
Ljus på golvet framför TVn, släcka med vatten, PLOFF! Explotion..... haha
Äpplen med sirap över hela köket.... =/
Rullgardin upp och ner: "DoooMorron älskling, DooooNatt älskling."
Lampan och mjukbrallan, lilltrollet & stortrollet, svampbob & patrik
"när alla andra är på fest och super sig fulla ska vi dricka mjölk!"

Alla kladdkakor vi har svängt ihop och tryckt i oss

och många, många andra saker har vi gått igenom, tillsammans. Jag blir så sjukt nostalgisk, men framför allt kanske mest glad : ) Det är mest bara roliga minnen jag har med dig, stumpan. Du har alltid dragit med mig på en massa saker, alla kanske inte så omtyckta av mina strikta föräldrar.. Som när vi drog till stan en kväll, 14 bast eller kanske tillochmed yngre, för att bara strosa runt. Det blev inte populärt, och vi fick omgående hämtning. Bara en av de miljoner saker vi hittat på genom åren.

Jag är iaf sjukt glad över att du ringde mig, dendär dagen nångång i början av sexan. Redan första kvällen vi var med varandra behövde vi bara ögonkontakt för att börja asgarva.
Man vet ju aldrig vad det hade blivit av mig, utan dig. Jag hade definitivt inte varit den jag är idag iaf, så tack för att du finns mjukbrallan (.. eller lampan..? får jag skylla på att det var ett tag sen (A)? ). Du är sjukt braaaaaaaa! : )

 
   



 

Kommentarer
Postat av: identity

lav jo lav jo lav jo :D

2008-10-07 @ 23:45:37
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0