nattorienteringen sög

Vet inte om det berodde på regnet som vägrade sluta falla på oss, mörkret, treorna som "skrämde" oss (läs: de tryckte ner oss på marken och ibland mulade oss -.- ), mitt halsont eller bara min inställning till det hela. Det var inte ball iaf. Nåt som sög ännu mer är att jag inte hade någon kamera med mig, så ni får inte ens se hur blött osv vi hade. stackars er!

Sen när jag kom hem till pär var han inte ens hemma än =I men han kom efter typ en minut (A) glad annelie : ) Dusch, sen säng. Somnade nångång kring 2 och vaknade 6 då stackars pär skulle upp :/ stackarn.
Hursomhaver ringde jag iaf och sjukanmälde mig, för att skona mina medmänniskor och mig själv. Ska försöka tvinga i mig lite mat idag, fastän halsen säger nejtack, här passerar helst ingenting.

Nu ska jag iaf bara se en film, göra mig lite mer varmt te och bara dö ut. Sen måste jag väl börja dra mig hemåt.. suck.

och du... jag älskar pär=)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Stackare! Jag är också sjuk och jag vill dööööööööööööööööö

2008-10-02 @ 15:34:49
URL: http://veronicanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0