sådärja

Nu har jag fått hela min "dos" =D

Ikväll var det tänkt att det skulle bli hockey här, men eftersom att det tydligen inte funkade så kopplade vi in xboxet istället och lirade ett tag =) Lisa, Nicke, Sanna, Micke och Joar gjorde mig sällskap, och lite senare kom även Vera & Alle : ) Det blev även chokladbollsbak, muums!
Lite senare tröttnade vi på xboxet och bestämde oss för att lira poker istället. Vem vinner, om inte jag? Haha! tji fick ni =D Att det sedan var efter det att jag förlorat en gång och fått lite av nickes marker hör inte till saken alls, om du frågar mig :$

Jaja, tack för att ni finns folks! Vad vore jag utan er?





edit: sanna hade systemkameran med, så jag tänkte inte på att ta några bilder. Hon skötte som det så bra. Men jag lovar att bjuda på en eller två senare, efter det att jag tvingat tjejan att skicka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0