träningsmatch

Hann inte blogga igår kväll ang. träningsmatchen. Men det gick rätt bra, trots min hosta, och vi vann med 4-1. Skönt, skön start på allt. Vi hade mycket folk på mål och grisade in returerna. Men, vinst som vinst. (L)

Försöker tagga till ikväll så gott det går, men jag lyckas inte såvärst bra. Det känns mest bara jobbigt att måsta irra runt i skogen och leta kontroller i kvällskylan. Men visst finns det positiviteter också; jag får umgås med klassen/delar av klassen hela kvällen lång, och sen får jag sova med mitt hjärta. Underbart.
Vanligtvis skulle mina föräldrar ha förbjudit mig att sova hos honom på veckorna, för då kan jag ju inte sköta skolan..... Nej, just det.
Men eftersom att vi slutar drygt halv 1 uppe på vitberget så tyckte dom att det var okej, det blir bäst för alla. Dom slipper hämta mig, jag får sova tidigare och jag får träffa pär. hjärta på det, ibland är mina föräldrar braaaaa=)






Kommentarer
Postat av: identity

mahaw lyx ;)

min bild :D

2008-10-02 @ 12:40:06
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Veronica

Så söta :]

2008-10-03 @ 12:23:46
URL: http://veronicanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0