118 100

Idag hade jag och helena tråkigt på svenskalektionen om språkhistoria, så vi tog våra mobiler och smsade "Vem är helena ståhl, skellefteå?" respektive "vem är annelie söderberg, ursviken?"

Minns inte riktigt vad helena fick för svar, men det kan ni nog läsa här inom kort.
Själv fick jag svaret:

118100 tror att Annelie Söderberg är en livfull tjej som nästan alltid är glad. Vi tror att hon tycker om att slå kullerbyttor och att hon även är bra på att krama träd.

Visst stämde lite, men jag höll på att dö då jag läste att jag tycker om att slå kullerbyttor och att jag är bra på att krama träd. Jag hatar att slå kullerbyttor pga min konstiga ryggform och hur kan man vara bra på att krama träd? Verkligheten är alltså den att ett företag har anställt folk för att komma med konstiga svar på konstiga frågor.
.. vore inte helt fel att få betalt för att svara på dumma frågor från tonåringar som inte vet bättre, egentligen?

MEN detta kalaset gick på drygt 20 spänn, så pepuls; don't try this at home!

Kommentarer
Postat av: Helle

Hahahaha, så kuuuuuul :D :D :D

2008-09-19 @ 17:07:02
URL: http://travgalen.blogg.se/
Postat av: identity

haha vääärd ;)

sv: du ska inte klaga så mkt på det här med uppdatering av blogg! ;P hahahha

2008-09-21 @ 15:57:33
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0