Fruktsallad

.. Visst fan finns det en lek som heter så? =O Hahaha näe nu har det varit för mycket lek, spfl2! Skärpning!
Aja, det var inte vad jag skulle komma till. Utan vad jag skulle säga var att eftersom jag kände mig halvkrasslig och kollade på sannas blogg, var hon hade lagt upp bilder på en mumsig fruktsallad, så gick jag på ica efter skolan och inhandlade frukt och gjorde mig en egen fruktsallad. Den var dock inte så god som jag hade hoppats på, nektarinerna var hårda och smakade närapå illa. Nästa gång ska jag bara ta kiwi, äpple, banan, torkade aprikoser och honungsmelon. Och då se till så att vi har vaniljyoghurt hemma. Sen är det ett måste att garnera med kanel!


Mums! Insåg dock ganska snabbt att jag inte skulle rymma allt detta i tallriken....



Fick lov att ta turkisk yoghurt, i brist på annat. Absolut inte lika gott ;I

Kommentarer
Postat av: Helle

Men just ja, jag skulle ju också göra fruktsallad :P

2008-09-26 @ 19:41:54
URL: http://travgalen.blogg.se/
Postat av: identity

mwahah mums ;)

2008-09-27 @ 13:36:49
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0