hat

Jag har loggat in på apberget säkert 20 gånger idag, minst! Jag har pluggat, ätit, spelat, städat och nu har jag absolut ingenting att göra. Jag hatar dagar då jag måste sysselsätta mig själv hela dagen =] haha, jaaaaaa jag har extremt dålig fantasi och jag är lat.

Skulle väl iofs kunna läsa en bok eller skriva en dikt till tankens trädgård, men jag var verkligen inte sugen på något av det. Skickade nyss ett desperat sms till lisan, men jag verkar inte få något svar =( haha. Måste ringa och tjata lite på henne att roa mig en stund ikväll, jaapp så fårebli. Annars får jag väl typ.. sitta ensam för att jag inte har några vänner i närheten.

Förresten så hade dom fullt upp på okq8 här i urs, så dom tog inte emot några praktikanter just nu. Så jag for hem med svansen mellan benen och satte mig och funderade lite, för en praktikplats måste jag ju ha. Vatusan, tänkte jag, varför inte idrottslärare på urs? Så jag for dit, men jag hittade inte någon idrottslärare. Däremot hittade jag min gamla svenska-, och engelskalärare ;D Det blev lite småsnack, och dom sa att dom tyckte att jag skulle maila dom. Sagt och gjort, nu väntar jag bara på svar.
.. jag hatar att vänta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0