nu

.. ska jag uppdatera, och inte bara för att helena ville det för att hon skulle ha något att göra ; )
.. är jag trött
.. vet jag att jag ska få träffa mitt hjärta imorgon
.. har jag övningskört
.. har jag inte pluggat till provet imorrn, det går bara in och ut. värt?


Onsdagen avklarad, nu går det mot helg då jag ska vara knallast och ballast. Nej, skämt åsido. Men det är fl-fest fredag, och sen på lördag är vi bjudna på födelsedagsparty av en av pärs vänner =) Får väl se hur mycket människa jag är på söndagmorgon........

Vet ni vad det är för datum imorgon? : )
Nja, kunde väl tänka mig det.
Det är den 11 september. Säger det er något?
Nja, kunde väl tänka mig det.
Det betyder att jag och pär har varit tillsammans i två månader
=D hjärtat.
Egentligen är det ganska konstigt att sätta ett datum sådär. När är man egentligen tillsammans? Kanske lättare att sätta en månad ellerså, men ett datum är ju tekniskt omöjligt.
När tycker ni att man ska börja räkna? Första kyssen? Första natten? När man varit med varandra (haha ja, alltså jag menar umgåtts) ett visst tag? Tellme!



Kommentarer
Postat av: identity

när man inser att man är med varandra hela tiden och vill vara med varandra hela tiden, och pussas och kramas offentligt ;) haha då är man så gott som tillsammans tro ja :O haha fast jag vet inte. det är lite svårt :)

Vi räknar från då vi typ varit med varandra första gången :), och pussades då :) haha svårt

2008-09-11 @ 10:39:51
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0