paddlat klart

Sådärja. Nu är jag tillbaka, levande och frisk =D .. nog mer.

Då vi for spöregnade det. annelie <3 pärs regnkläder = sant. utan dom hade jag inte överlevt. Sen paddlade vi uppåt älven och in vid stackis. Sen under kvällen slog vi bara upp tälten och myste vid elden i ett vindskydd. Det blev en tidig kväll, och nog mer frös jag inte under natten. Underbart.
Imorse blev vi väckta halv 7 och då vare bara att he sig upp och packa ihop tältet, käka frukost och sen hoppa i kanoterna/kajakerna för ny avfärd mot naturreservatet. Dock hamnade jag i en kajak utan roder, så jag fick jobba råmycket med armarna. Och jag måste erkänna att jag inte tränat speciellt mycket armar på senaste tiden, så det var tuuungt. Kommer ha en gryym träningsvärk imorrn skulle jag tro.
 
Då vi kom ut mot kanotudden, var vi skulle kliva iland och lämna ifrån oss kanoterna & kajakerna för gott, så blåste det upp rejält och vågorna började komma. Och då blev det ju såklart ännu tyngre utan roder. Ingen höjdare vill jag lova!
Tyvärr blev det inte många bilder tagna då regnet härjade och då vi var kring vatten hela tiden. Men hittar jag någon senare lovar jag att slänga upp den.

Sen for jag på stan med pärs mor & syster och inhandlade grejer till pärs lägenhet, sen bar det av till pär =)
What a day! Slut på krafter, måste sova.. det är ju trots allt en dag imorrn också : ) puss!

Kommentarer
Postat av: identity

haha jag skulle inte velat byta med dig!!! :P fy fan.

sv: hahaha tack ;P

2008-09-06 @ 18:45:22
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0