pärpärpärpärpärpär

kul att jag har ett fett samhällsprov på tisdag men har glömt böckerna på skolan så att jag inte har möjlighet att göra bort lite plugg idag. kul.
kul inledning på ett bloginlägg också. jättekul.

Den gångna helgen har iaf varit relativt lugn, har åkt rätt mycket 740 ;I Har blivit två sena nätter - och mornar. Inte bra för två sjuklingar, dock börjar jag redan känna mig bättre =) Har lite ont i halsen, men bara då jag sväljer eller gäspar.. Mådde röv i lördags, hade bara en liten släng av feber men en fet däng snuva.. Inte ball. Men det gav sig redan efter några timmar, tack och lov. Pär å andra sidan har varit förkyld med tjockhosta i drygt tre veckor ellernåt, stackarn =/ men sågåre om man inte sover, äter ordentligt och fryser om dagarna ; )

Fick låna en kabel av pär som skulle ge mig möjligheten att se på nedladdade filmer osv på tvn. Var rättså förväntansfull, tänkte att nu är min kväll räddad, så sjukt skönt att slippa se på lill-skärmen. Men nae, den passade inte : ( Utan isf måste jag ha någon betydligt dyrare kabel =/ det sög.


sug min kabel

Kommentarer
Postat av: identity

HAHA vilka ord du använder ;P

en liten släng, en fet däng, tjockhosta. haha=)

2008-09-29 @ 19:50:35
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0