pepp!

Det är fredag och fl-fest ikväll. Dock på hemlig plats, för att inte massa randoms ska dyka upp. Helt rätt, tycker jag, med tanke på att det redan i nuläget kommer bli huur mycket folk som helst typ. Åtminstone om alla som sagt att de ska komma kommer. Det är uppmot 30x4=120 pers. Visserligen blir det alltid bortfall, men jag gissar och hoppas på att vi kommer upp i 80-90 iaf, nu då vi hyrt lokal och tjollrat på.
Jag har på känn att detta kommer bli en lyckad kväll :) Dock känns det lite surt att jag måste vara utan pär en fredagkväll, en av de två kvällar i veckan vi får tillsammans. Men jag får väl försöka se till att vara med honom extra mycket under lördagen och söndagen då =)



taaaaagg!

Kommentarer
Postat av: Helle

Pepp! :D

2008-09-12 @ 16:23:41
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0