sjuk?

Hade det inte varit för denhär skumma sjukan jag känner att jag har i kroppen idag, hade jag mått toppen. Kanske tillochmed över toppen. Jag och theloveofmylife hade det jättemysigt igår. Vi såg på film och myste hela kvällen lång.
Jag älskar dig, babe
Trots att jag känner mig lite halvkrasslig, med småont i halsen och lite feber, är jag på skolan idag. Mådde lite illa imorse också (.. nämn inte ordet..) men jag tänkte "ah, vafan.. bära eller brista" och for ändå. Och nu känns det lite bättre. Blir nog ännu bättre då jag får i mig lite mat, dock är det lasange idag (även kallat ost-sörja)...


Nu, om jag inte blir dödssjuk av dehär (hörde att det kommit nåt nytt, farligt virus till sverigeland), ska jag börja träna mera. Det blir innebandyträning 2 ggr i veckan (+match fr.o.m den 11/11) och gym 2 ggr i veckan. Denna hårdträning för att bygga upp muskler och muskelgrupper jag kommer att behöva för att hålla mitt bäcken på plats och minska min svank. Så helt enkelt; för att må bra och vara glad.





.. Ungefär såhär glad : )

Kommentarer
Postat av: Helle

Haha, foto Helena Ståhl ;)

2008-09-26 @ 10:25:00
URL: http://travgalen.blogg.se/
Postat av: identity

mhaw =/ stackarn, krya på dig :D

vad gjorde ni igår? :O =) eller alltså.. varför mysigt? :D

2008-09-26 @ 11:24:43
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0