sunday evening

Sitter nu ensam i pärs lägenhet och väntar på hämtning av mamma. Helgen har varit lugn, fredagkväll var pär i bösk och gjorde nåt tjoller, så jag var med lisa men for sedan hit och sov med hjärtat. Lördag vaknade vi ganska tidigt och efter lite krubb i kistan och lite chillande så for vi till frost,drängs osv. Kring 6 skulle vi börja dra oss tillbaka mot stan för att jag skulle till min faster och käka kring sjutiden. Men i kurvan vid frostkågekiosken så skulle pär busa lite, men busade lite för hårt. Så han fick punka. värt! nja.. Så då fick fader min hämta mig.

Efter mycket god mat och heta diskussioner med min farbror så fick jag hämtning av pär. Han släppte av mig i lägenheten och tog med sig folket som var här och for till forst. Under tiden tog jag hit vera & vi hade somvanligt skittrevligt : ) thanks babe!
Söndagen har bestått av sömn, lite mys (alldeles för lite =( ), furunäs & skrov! För en gångs skull vare jag som var sugen på skräpmat ;D Lite häftigt, om jag får säga det själv B)

Sen ville han tillbaka till furunäs & sina vänner och plocka bmw-delar av en bil som ska skrotas imorrn. Och jag stannade här för att det var andra avenyn och för att jag är less på att frysa (jag fryser fan hela dagarna i ända). Sen hoppades jag nog, innerst inne, lite på att han skulle stanna med mig ^^ Men nej, han for och han är borta än =( Mission failed, haha.

Jag har iaf sett mitt älskade andra avenyn som hade säsongsstart idag och sen såg jag lite miami inc också. Naaaaaaaaajs, jag är typ sugen på en tatuering ändå


fast nej, jag ska inte.





jag älskar dig ↑


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0