The circle of life

Ännu en helg har lämnat min framtid och tryggt bosatt sig i mitt förflutna. Kan väl lugnt påstå att ingen mer sprit kommer nå min mun på ett tag. Fredagen var det fl-fest, dessutom en lyckad sådan : ) Det var grejer det, tack och bock!
Sen lördag då vi vaknade tog vi det bara lugnt, myste och taggade inför kvällen. Och kvällen kom, så vi åkte upp till folkan i drängs på saras 18årsfest. Vi fixade en efterlängtad middag, jag hade inte ätit annat än hårdbröd med smör och vatten till den dagen. Sen började jag dricka ur min sjua. Kände först inte av något alls, men sen small det till och jag blev knall.
Spydde massor och minns inte så värst mycket efter klockan 10 -.- värt! Dessutom missade jag att festa med sanna =( åh. Vi tog oss iaf hem på nåt sätt och jag vaknade halv 9 med en lätt yrsel.



Gott folk, nu har jag också varit med om den ökända sprit-faran. Jag har ändå druckit en hel del sprit i mina dagar, men aldrig varit med om att det gick sådär fort. Måttligt i framtiden annelie, måttligt!
Idag mår jag väl lite som jag förtjänar, men ändå inte så farligt. Har lite huvudvärk och är allmänt trött, men med tanke på mängden jag drack borde jag må röv!


Jag älskar pär hagman mer än ni nånsin kan tänka er.

Kommentarer
Postat av: identity

haha inte bra ;P

Förra gången var det jag som förstörde ;P och nu var det du (A) tss =)

2008-09-15 @ 14:48:03
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: identity

nä Samir

2008-09-16 @ 08:35:10
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0