värt




Vid dehär laget borde jag ändå känna mig själv såpass bra att jag vet att jag inte ska fara på träningen om jag "bara ska ta det lugnt". Tanken var ju den idag, eftersom att jag är halvkrasslig och inte vill bli sjuk. Men nej, nog var jag med på det mesta och tog ut mig en hel del ändå. aarå, bra jobbat.

Sen äre träningsmatch imorrn, mot skellefteå innebandy ;I Känns ändå bra att få en möjlighet att spela in sig innan serien drar igång, det är om inte annat väldigt nödvändigt.. Vet att det kanske inte är världens smartaste att spela match om jag vill förbli frisk, men jääsh.. bära eller brista, jag behöver denhär matchen.

Onsdag är det nattorientering med klassen (... och treorna.. haha). Det får också bära eller brista. Och skulle jag vara dödssjuk då, så är jag det helt enkelt. Kändes ju dock ändå inte så taggande iochmed att jag
1a) suger på orientering
1b) .. dessutom äre mörkt
2) är lättskrämd
3) blir utan sovmorgon på torsdagmorgon; börjar halv nio.. det kommer vara ett glatt och utvilat gäng som kommer på p.len på torsdagmorgon : ) kan tilläggas att orienteringen är beräknat att sluta drygt 00.30.

Alltså visst äre kul med sånnadär grejer, det var väl förtusan därför jag valde dendär linjen! =D Men det är lite dålig tajmat justnu bara (A) aja, blir jag sjuk så blir jag. Inte så mycket att göra åt

Kommentarer
Postat av: Helle

Det suger att det var på en onsdag :/

2008-09-30 @ 07:31:42
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0