äntligen lov!

Påsklov! Nu har jag verkligen ingenting kvar att göra, förutom att läsa en engelsk bok under lovet. Och den behöver inte ens vara klar efter lovet =) Helt underbart. Behöver inte ens plugga körkortsteori, jag har som inte fattat det själv än ;S
Jag var duktig/snäll/busig och erbjöd mig att fara och handla idag, enbart för att få köra bil (A) hahah. Vad gör man inte ; )

Det ryktas om att bilen ska vara i mina händer ikväll också, så vill ni ha skjuts, RING! =D

Tänkte bjuda på en skön låt, dagen till ära:

Kommentarer
Postat av: Helle

Den här låten körde vi till på luciashowen en gång :) sjukt rolig ;)

2009-04-09 @ 20:33:03
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0