det finns inget med dig som är underbart

Tänk om du hade blivit en genomgod människa och inte en bitterfitta. Tänk om du nån gång kunde prioritera nånting annat än dig själv och dina måsten. Jag undrar vad som hände, vad som gick snett. Framförallt när det gick snett? Var det när jag blev lycklig eller? "Det enda jag vill är att du ska vara lycklig"
Jag undrar så, varför är du arg hela tiden?

Du lyckas alltid få mig att gråta, starkt av dig. För vadå, dig är det ju aldrig fel på. Nej, aldrig någonsin gör du fel. Alltid mitt eller någon annans fel. Tänk om du hade varit utrustad med ett hjärta, som normala människor. Vet att jag är hård, men jag har verkligen inte mycket till övers för dig längre.
Är inte allt som du vill ha det så ser du till att få det, med vilka som helst medel..

Och jo, det var jävligt storsint av dig att bjuda på frukost. Fyfan vad du är bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad nu? =(

2009-04-28 @ 17:23:54
Postat av: Anna

vad ha hänt.....?

2009-04-28 @ 19:40:18
URL: http://an0rdlund.blogspot.com/
Postat av: Veronica

Men whaaaaaaat? :( :( :( :(

2009-04-28 @ 23:27:57
URL: http://veronicanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0