Finland med tjejerna

Halv 8 imorse bar det av mot finland med lisan, sanna och rebecka =) Riktigt trevlig dag må jag säga! .. men nästa gång är det inte jag som kör -.- fan vad jag är sliten! haha.. Vi hann med ikea, skopunkten, candyworld, max, alko samt irra runt inne i finland ett tag : ) deru! Med mig hem fick jag bara alkohol, men det räckte gott och väl det med.. Alla som känner mig vet väl att jag har en thing för skor, men jag var som ändå nöjd & tillfredsställd för att jag köpte ett par igår på stan=) ett par råsnygga, endast 239 kr! =D De andra hittade förövrigt varsitt par skor på skopunkten=)
förresten, var det bara ett rykte att skopunkten skulle komma hit till skell eller? =S


Seg publicering? Det var igår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0