helt sjukt..

.. att en smirr på krogen kostar 70 spänn!

Annars var gårkvällen trevlig. Värmde upp hos carro och såg herrarnas innebandyfinal (.. av något slag (A) ) och sen gick vi till station där det var innebandygala! Det bjöds på tacos och prisutdelning för mr och mrs innebandy och lite sånt. Kring halv 11 var galan slut och det blev 22 som en vanlig lördagskväll på station. Måste erkänna att jag kände mig lite malplacerad som liten 18åring bland alla storisar. Men det gick bra, hade ju laget oså=)
Kring halv 1 så gick vi till olles och jag fick se hur stället ser ut. Jag hade faktiskt aldrig varit där, haha! Sen kom pär och hämtade mig och vi skjutsade hem min kusin (som skulle vara ett bra föredöme? ;) ) och for sedan på statoil så jag fick mig en korv <3 he.... he!
Sen bar det av till domus en sväng, så vi var inte hemma förrän typ 3. Men då sov jag gott också ; )


Kommentarer
Postat av: identity

Myys =)

2009-04-19 @ 14:39:36
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: identity

du är uuutmanaaad :)

2009-04-19 @ 19:20:12
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0