Imorgon är jag bakis för ikväll så är jag full

Det är underbart väder idag, så jag skippade sista lektionen och for in till stan med lisan och mötte upp sanna=) vi chillade på torget i solen en kort stund, sen bar det av hemåt. Då jag kom hem var jag duktig nog att sätta mig med matten, såklart ute i solen=) sen började jag rengöra grillen, men insåg att det var ett ändlöst arbete som förstörs efter första grillningen, vilket blir ikväll, så jag la ner efter ett tag. Men lite bättre blev den iaf! =D

Sanna & Micke kommer hit och grillar med mig och pär. Mat ute i den stekande solen blir inte helt fel skulle jag tro =) Dock har jag inte duschat eller handlat än, kaaan vara dags att börja göra det kanske? haha. Senare kanske vi far till lisa där det är lite folk också, och sen kanske in till stan. Vi får helt enkelt se vad kvällen har att bjuda på!



ENJOY THE SUN, FIRES AND THE COMPANY FOLKS, CUZ I WILL =D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Hos en fotograf...typ ;)haha. Hade du trevligt på valborgs? :D

2009-05-01 @ 13:14:07
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: Sofia

jasså ären det? :O var aldrig ner igår tyvärr.

Joo jag hade en helt okej valborgs, faktiskt ;)

visst skaru på tatung osv imorn? :D

2009-05-01 @ 19:19:32
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0