Utmanad av sanna

Så här går det till:
1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Bläddra ner 10 sms.
4. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:et, bläddra ner 10 igen osv.
5. Utmana ett par personer.

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Jo. Vars är du. Är orolig för dig.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
I do ;) han är rätt mycket hos oss nuförtiden och jag dör :$

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Pengar, armband och tröja av lisa :) men blir kalas imorgon:) alla har ju jobbat idag:P

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Jag lämnade bil nyckeln hemma ifall du vill låna den.

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Hm okej ;S nä jag gör ingenting tar det bara lugnt :)

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Haha jo precis! Men räkna typ med mig jag ska fixa pengar :)

7. Vad vill du höra mest av allt?
Imorn nej :P

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Men men :) lät fan kul :)

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Perfekt :)

Kommentarer
Postat av: identity

haha 4an och 9an ;)

2009-04-19 @ 23:00:34
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0