alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag om en dryg vecka.. Visst är det mycket för affärsmännens skull, men varför inte ändå ytnyttja denna dag till att ge lite extra kärlek åt de du tycker om? Det kostar inget (behöver åtminstone inte göra) och det gör människor glada! Jag tycker det är en grym idé, även fast 'affärsmännen' (hatar förresten att det heter männen, feminist javisst (A) ) säkert ökar sin omsättning en hel del tack vare denna dag. Det gör inte mig något, lixom..

Men nae, det är mys!


(Kvalitet javet)
Stor pär:) mwihi

Vad ger du din älskling på alla<3dag? : )

Kommentarer
Postat av: identity

Jag vet inte vad jag ska ge micke än... men har mina funderingar ;P

vad ska du gee? =)

2009-02-05 @ 19:19:43
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0