hahah

Läste just igenom mitt tidigare inlägg. Småroligt, men det visar då på att jag hade trevligt iaf : ) Kom till pär kring 2 troja, och då stupade jag dirrrrr. Vi vaknade 1 och upptäckte att det är underbart väder, solen skiner och gör oss glada =) Jag är otroligt godissugen och typ... pigg, för en gångs skull. Vill som ut och göra nåt i solen, men vet inte vad. Typ... sola? haha, nja, vi får väl se vad dagen bjuder på. Hade inte varit fel med skoter =( .. aja.
Ska förövrigt försöka skärpa mig här, kanske en ny design och lite.. nytt. In med det nya, ut med det gamla you know? =) Har inte haft nåt bloggsug alls. Njaja, ska försöka få med mig pär och göra nåt nu, tjooooooong!


Pär & Micke i hemavan i vintras

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var ute och körde idag faktiskt, dock bara en timma men :)! helt underbart faktiskt:)



hahha men det var iaf kul hos kim:)

2009-02-28 @ 17:04:26
Postat av: identity

MICKIEMOUSE :D :D

2009-02-28 @ 18:40:01
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0