hockey!

FL-cupen imorrn! taggaaaa =D

Alla fl:are har alltså fixat full hockeyutrustning och vi kommer mötas klassvis tjejer-killar i matcher á 1x20 min :) Blir nog ball, hoppas bara alla håller sig i skinnet och låter oss spöa dom utan några invändningar : ) blir ju bajstråkigt om det blir som dundercupen (innebandycupen vi hade på skolan i julas), då den som tacklade och spelade fulast blev planens bäste spelare. Hoppas de allra flesta är lika ostabila som jag är, då ska dehär nog gå bra ;D

När vi väl får sluta ska jag hem, slänga i mig nån typ av middag och sedan fara och förstärka juniorerna i en match på campus klockan 18.30. Mer än så vet jag inte om den (A) haha! senare efter den ska jag på nåt krångligt sätt ta mig ut till mobacken och umgås med min klass =D .. om jag inte somnar i duschen ellerså.



Bild från förra året
då jag för övrigt typ låg i magsjuka eller varevar =/


Is this love?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0