miiis!

Det fullkomligt toksnöar idag. Jag fick gräva/skotta mig ut imorse, och samma visa var det då jag kom hem, fast då vare ännu värre...

(undrar förresten vem det var som hade skottat upp sådär pass mycket ändå?
jag behövde ju bara plumsa ett steg :O?)



Skulle gissa på att det låg drygt 40 cm snö på vår altan. Visserligen bor vi väl i norrland och visserligen hade det väl drivit litegran, men det är ändå otroligt.. Jag som trodde att vi skulle få sommar nu =( Typ hela främre delen av pappas bil (längst ned till höger i bild) var översnöad. Skulle typ kunna bygga en liten bivack där  ; ) 

Nu har jag gjort det lite mysigt med ljus, och ska försöka ta tag i geografin. Kan vara på tiden, det ska in på tisdag.. Och sen kan det ju vara tid för att börja tagga det lilla provet vi har i nkb nu på onsdag också..  jaja, underbart att vi är lediga imorrn förresten =D en dag i taget, right? haha



Ikväll kommer johanna jojjo fredriksson hit och vi ska se på gothika äre tänkt : ) MYS! var så längesen, och oj vad jag saknar tiderna.. all of 'em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0