ja gud, aldrig mer alkohol

Jag har aldrig varit så bakis som jag var igår. Kan ju bero på att jag inte har något minne av att jag klev in i pärs lägenhet, och därmed troligtvis inte åt något heller. Vet bara att vi vaknade och låg tvärs över sängen, det säger en hel del va? Sen hade vi ju inventering på hemköp kl 17.. Jag pallrade mig dit, men kände efter en liten stund att det inte riktigt funkar att stå och plocka bland matvaror då jag mår riktigt jävla illa. Så jag for till pär igen. Sen for pär hem till drängs och jag fick hämtning av mor min.


Min nyårsafton var iaf rätt okej, ska absolut inte klaga. Men jag harmar lite att vi missade tolvslaget (.. om nu det är möjligt?) =/ haha. Ska inte gå in mer på den punkten. Lite bilder iaf: (snott från sanna)





Lite dans och tjoande blev det också.
Synd bara att det alltid finns några tuffa grappar som ska slåss för att visa prov på sin manlighet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0