längtan

Jag ska äntligen få flytta ner alla mina grejer hit ner. Har i större delen av mitt liv haft två rum; ett "lekrum" och ett sovrum. Nu, sista åren, har jag saknat att ha allt på ett och samma ställe. Att kunna sitta vid datorn och sen bara kasta sig i sängen och somna. Att se film på datorn och ligga i sängen osvosv..
Att jag sen dessutom får en ny, skön, större säng är ju ännu bättre. Den kommer på måndag och det blir troligtvis då den 'stora förvandlingen' sker. Jag längtar som bara deeeen!



Nåt annat som händer på måndag är ju att skolan börjar om. Bra/dåligt? Vet inte riktigt, det är både och.. som med allt annat ^^ Men jag kan väl säga att det är mer så att jag inte ser fram emot det än tvärtom.. Har två kommande prov och sen har jag på känn att jag kan få lite probs att vända på dygnet. Får se hur det går med plugget till proven.....

aja, ska försöka sova nu. peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0