nae

Jag är riktigt trött. Allra helst skulle jag vilja krypa ner i min varma, sköna säng och bara se på en film ellernåt. Tror typ jag ska göra det, nu när jag fått igång kommunikationen mellan tvn och datorn, såattsäga : )
Denna jävla måndag började med min favoritidrott, handboll.. nat. Det är en värdelös sport om man inte spelar på elitnivå, punkt slut. Sen på svenskan gjorde vi typ ingenting, as usual. Då fick vi också veta att vi varken har matte eller mentorstid, vilket innebar ett hål på ca 2,5h.

Efter lunchen, vilken förresten bestod av köttbullar och för ovanlighetens skull okokt potatis, så gick vi till klassrummet ändå och räknade de matteuppgifter vi egentligen skulle ha gjort. Nu är det ju lätt att tro att SPFL2 på anderstorpsskolan är ambitiösast i världen, men så är inte fallet... Vissa jobbade väl mer än andra, såattsäga.

Sen engelskaprov, gick helt okej för mig. Fixar g iaf, trots att jag typ inte hunnit plugga nåt =O Sen slutade vi och jag och paula pallrade oss till guldstadens, för att ha teori.
Och jag säger då bara det, hade jag vetat hur värdelöst det är att ta teorikursen, hade jag aldrig i mitt liv tagit den. Det är som att sitta på en föreläsning med en snubbe som maler på om saker som antingen faller sig ganska självklara eller sånt man redan vet. Man kan lika gärna läsa allt i boken, den lär man ju måsta läsa ändå..






Ps. Det blev inget isvaksbadande i torsdags pga kylan. Termometern här visade -21.. Skulle vi då ha bytt om ute på isen där det  säkerligen också blåste, vilket gör det ännu kallare, hade vi nog frusit fast innan vi var helt ombytta.
Vi gör ett nytt försök på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Identity

Haha därför man ska gå på AHA, deras teorikurser är 10 ggr bättre.. för dom har tänkt efter på vad ungdomar vill höra.. han sa"förut hade vi som de andra skolorna, vi stod i princip och läste upp det som stod i boken, och då tyckte eleverna att det var ovärt för det kan man ju lika gärna göra gratis hemma. därför satte vi oss ner och tänkte efter och kom fram till att det skulle nog vara roligare att ha en teorikurs om fysiska saker, det som händer i trafiken, hur man kör, vilka ställen man kan kugga på i stan osv...." Så det är kung ;)

2009-01-19 @ 23:31:50
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0