tick tack

Jag har verkligen vänt på dygnet. Inte för att jag vill skylla på pär direkt, men jag kan väl säga lite lätt att han är en bidragande orsak iaf : ] Nu under ledigheten har vi sällan somnat före 4.. Jag sov dock hemma inatt och hade allvarliga problem med att somna kring 03.00, och då hade jag ändå suttit vid datorn och läst i sängen i ca 3h. Sen var tanken att jag och veris skulle fara och gymma idag, men då stängde friskvårds 12 =S vad äre för stil?! Så det blev inget gymmande för min del, utan jag somnade om och tvingade mig upp kring halv 1 för att svara i telefon. Funderade tillochmed på att gå och lägga mig en stund till, men jag besinnade mig ^^ haha, tragiskt..

Nåja, vad händer idag? Jag har ingen aning, men jag saknar lisan=( Jag har träning kl 20, vilket innebär att jag också missar aik-matchen. sug. Jag är inte ens lite sugen på innebandy, men jag behöver träna. Definitivt. Men allra helst skulle jag vilja befinna mig här:


Inte på innebandyplan alltså. Men.. aja. tagga mig nån =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0