slut på sommar?

Nu har hjärtat äntligen fått tummen ur och skaffat sig en ny lägenhet. Orkestervägen 90, here we come! Och nej, vi ska inte flytta ihop. Inte än, jag har inte ens lite råd med det... Den är superfin, typ 4 kvadrat större än denhär, separat kök, 1000 kr billigare att bo i per månad och egen enorm balkong =D Enda negativa är väl läget, men vafan.. Pär kör ju ändå bil vart han än ska och jag får väl ta järnhästen dom gånger jag inte har tillgång till bil =) Vi (eller hur jag nu ska uttrycka mig?) har tillgång till lägenheten från och med 31 augusti. Kan meddela att jag inte längtar efter att städa denhär lägenheten på morögatan. Den är inte välskött, såattsäga......

Tanken var att jag & pär skulle följa med sanna & micke på en roadtrip söderut med början nästa helg. Men alla velar så sjukt om vart vi ska osv, så vi får väl se om det blir av överhuvudtaget.. Vi ska träffas imorrn över lite grillat, öl och kortspel och se om vi kommer nån vart med planerandet. Jag vill jätteväldigtsupergärna utomlands också, så jag var inte supersugen på att lägga ut en hel jävla massa pengar på denhär lilla resan. Men så lär det väl bli ändå.... Bara bensinen tur och retur till sthlm kostar ca 500 per skalle om vi är fyra stycken. Sen att vi säkert kommer åka dubbelt så långt, minst, och äta en massa mat och bo lite här och var gör det inte billigare =) Även fast vi tältar så lär ju det kosta om vi ska vara på en camping, vilket skulle vara skönt så att vi har tillgång till en dusch nångång då och då.. Aja vi får väl se. Jag slutar jobba på fredag btw =D=D=D=D fyfan vad jag ska sova!


I'm addicted to you, but you know that you're toxic

Kommentarer
Postat av: identity

klart vi ska fara!

Annars far jag och micke själva som vanligt :)

hehe... (6)

Men det skulle ju vara hyperkul att göra nåt...

Och Ja vi kan åka utomlands! ALLA UTOM PÄR! så..... det lär ju blir lite svårt också. Därför är det lika bra att köra en bilresa i sverige.... även fast det är dyrt så är det ändå så pass mycket billigare så att pär kan följa :)

2009-07-30 @ 22:14:02
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: mariaaaaaaaaaaa

Tjeeeeeenna:D

2009-09-01 @ 13:27:10
URL: http://sjungmedoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0