den... eller den?

vs.

Lutar åt vänster, har hittat en typ ny på blocket för 1200 kr. Lämplig prisklass för mig! (A) Den finns dessutom i några olika färger, t.ex. lila & rosa ;D
Den andra har några småknappar där på sidan som jag känner på mig att jag skulle lyckas komma åt stup i kvarten och bli lika förbannad varje gång.....

Vidare verkar knapparna råsköna (som den sms-nörd jag är. Den jag har nu har jag skickat närmare 20 000 sms med..) och fick det bekräftat i användarrecensioner. Det enda negativa folk har skrivit om den är att menyn tydligen är seg ibland, att det inte finns nån c-knapp (finns väl inte på någon samsung?) och att batterinivån endast anges i tre streck. Men det tror jag att jag ska kunna överleva för 1200 + frakt.
Vi får se hur detta går nu =)


Kommentarer
Postat av: identity

Åhh sonyEricsson is tha shit :(

Om du köper en annan så kommer du inte kunna se mina animeringar som jag skickar! :P haha

2009-06-08 @ 23:59:12
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0