jag hatar att vänta

Justnu sitter jag ensam hos pär och väntar på tid för att fara upp till folkparken där balen kommer äga rum. Har försökt fördriva tiden idag sågott det har gått, men nu har jag slut på ideer..

Balfolket (och vi andra, höhö) hade iaf tur med vädret =) Varmt, men inte för varmt; soligt, men inte för soligt osv. Fick förresten med mig pär, eller han ska komma upp så fort han har slutat. Själv ska jag umgås med paula och jennyfu däruppe sålänge, och tack gud för det : ) Hade blivit lite smådrygt att sitta där själv.. Hoppas bara att vi får några hyfsade platser, så att man ser något och kan ta någorlunda bra bilder (så bra bilder det nu går att få med en 3.2 mpx-kamera...)

Jaja, bilder kommer nog ikväll. Om jag nu lyckas få några...
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är våran tur nästa gång :D då får lovve och sanna stå i skuggan :]

2009-06-10 @ 19:23:17
URL: http://an0rdlund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0