bilder från midsommar!

.. jag vet som inte riktigt vilka jag ska lägga upp. Av någon anledning är de allra flesta väldigt suddiga..?

Stångbygge! (A)


7 olika sorters blommor under huvudkudden & du drömmer om din drömprins..?
Njaa, inte riktigt. Sara plockar blommor som ska pryda midsommarstången : )


Ett av de flera försöken att resa den, det var fan svårt, & tungt!

Efter gemensam kraftansträngning och lite teknik så lyckades vi få ner den i hålet/upp den i luften =D


Foodtime!

Våra grillade fläskfiléer blev godast i världen!
Alltså, jag menar det. Har aldrig ätit så gott grillat kött någonsin.

Lovve och Anneloj


Sanna och Majk tar sig en motherfucker - eller två...


Klockan, i brist på annat.
Det fanns varken kubb, tennisboll till brännboll eller någon annan typisk midsommarsyssla =/


Kapten Träben?


Det blev lite crosskörande fastän de hade intagit alkoholhaltiga drycker.
Ajabaja!


.. samt en hel del gräsklippning under kvällens gång. Undrar hur gräsklipparen mår nu förresten? =P


Tillslut band vi oss midsommarkransar, vilket lovve var riktigt duktig på!


Min blev också fin...


.. fast lite för stor..
Tillslut kom annapanna också =D


Dans runt midsommarstången - lite småfulla var vi nog allt. Men kul hade vi!
.. iaf jag, ni ser ju hur jag garvar mest hela tiden! =D


pär (och många andra också för den delen) blev kal... och stickig =O


Av någon anledning skulle folk upp på taket helatin..?


Klart det fanns en brasa också, men jag kan lova att dendär röken inte var mumma - och det av en anledning..
1 kaka till dig om du kan lista ut vad det berodde på : )


happy - med ölet i högsta hugg!


emil fantiserar....


Han som "hyrde ut huset" förtjänar väl att vara med : )




Och med det tackar jag för mig, tjingtjong!
Justja, fotograf för kvällen var sanna =D

Kommentarer
Postat av: identity

haha skicka bilderrr :P

( en motherfucker är en shot med tabasco och whisky :P, det där var bara en jäääger )

2009-06-23 @ 17:12:50
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: SOFIAJOHANSSON

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

Min blogg: http://www.sofiajoohansson.blogg.se

2009-06-26 @ 17:32:17
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Hittade hit via mer-trafik.se och tänkte säga hej! ^_^



Kika in och lämna gärna ett avtryck i min blogg http://tjelsi.com



Trevlig sommar :)

2009-06-26 @ 18:57:28
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0