sommarlov

Har haft så mycket roligheter för mig att jag inte har orkat ta mig tid till bloggen på senaste tiden. Bl.a har vi varit på talludden två gånger, åkt båt ut till bastuholmen och varit där en kväll, solat en massa (japp jag har bränt mig över i princip hela kroppen. Det är fan inte varje dag jag bränner mig på vaderna, men då jag följde med vera på vitbergs så lyckades jag! Det du ;) ), läst twilightböckerna (eller åtminstone två av dom, jag är fast.) osvosv. Grymt härligt med bra väder så att det gick att göra något!

Måste bara få berätta om en kul grej som inträffade igår då vi skulle hem från talludden (hans farfars stuga som ligger inne i skogen ca 5 mil utanför Lycksele). Då vi kommer och kör efter den lilla grusvägen så står det helt plötsligt en ren mitt på vägen och då den får syn på oss så börjar den löpa på vägen. Och jävlar vad den löpte! 45km/h i säkert en halvmil, utan att vara smart nog att vika av vägen. Renar måste ju vara den mest dumma av alla djur, jag har tre bevis nu : ) Dehär, här och här.... Fast jag hittade inte igen inlägget om då pär krockade med renen=S Ids inte leta nåmer.

Jobb idag, första dagen. Det ser ut att bli en lugn vecka ändå. 06.00-15.00 med en halvtimme injobbad på lunchen vilket innebär tidigare slut på dagen på fredag : ) Festivalen börjar ta form inne i stan och jag blev typ taggad. Har förköp lördag, men vi får se om det blir fredag också... Jaja, nu har jag fan uppdaterat så det skriker om det. Puss!

Kommentarer
Postat av: identity

Fredag också :D :D

2009-06-29 @ 16:52:52
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0