besvikelse

Jag har taggat en massa saker i veckan, och även fast jag visste att hälften av dem inte skulle bli av, gör det mig ändå ledsen att se att jag hade rätt. Är vi verkligen så gamla att det inte går att styra ihop nåt med folk längre? Inte ens madrassåkning.
Som det ser ut just nu lär det väl inte bli någon lazerdoom av heller, vi är inte fler än 4 som är gröna. Resten av gänget som jag frågat har antingen inte råd, tid eller har helt enkelt inte svarat. Känns lite meningslöst att ringa runt och fråga då jag vet att folk kommer tacka nej och det ändå inte kommer bli nåt. För på fyra pers blir det inte mycket till lazerdoom. Ursäkta negativiteten, men det känns riktigt hopplöst. =(

ps vad har jag gjort med min handled=S

-------------

Jaja, nåt bra är iaf att pär kommer hem ikväll : '  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0