cv-skrivning, nagelmålning och glassätande..

.. och lite familj och lite skidåkning. Så kan man sammanfatta min söndag, som förövrigt är en av de alldeles för få dagarna under mitt sportlov. Tycker inte om att skriva cvn; tycker verkligen inte om att sälja mig själv, oavsett ändamål. Hahah, nej, sluta tänka så nu. Jag måste börja söka sommarjobb, vilket känns otroligt avlägset, mest för att mina föräldrar är på mig som hackspettar ang. det. Sen är det ju inte helt fel med pengar heller.

Sportlov
Jag hoppas på att få göra så mycket som möjligt, det enda jag för nuvarande har planerat är bad på torsdag, träning mån&ons och match söndag. Sen borde jag göra massa faser och baka till mitt kommande 18årskalas då hela släkten kommer för första gången i hela mitt liv. Japp, så är det bestämt i min 19-barniga släkt. Vi firar bara varandra då vi fyller 18 & 20, dock återstår det väl att se hur många som kommer med tanke på att medelåldern börjar väl ligga på drygt 21 nu. Antar att dom tycker att dom har gjort sitt nu, och det förstår jag ;D hehu. Men baka var det. Japp, för en hel koloni, oavsett om det kommer behövas eller ej. Man vet ju aldrig.
Sen vill jag leka i snön i form av madrassåkning, snowboard, snöbollskrig osv. Skulle även vara ball att fara och spela lazerdoom. Nåja, jag kanske har lite höga ambitioner, men livet är för kort för att slösas bort folks! Det som blir av blir av och tvärtom och då vare meningen =D




så oskyldig

Kommentarer
Postat av: identity

bra uppdatering nu ANLII :D

2009-03-02 @ 18:06:52
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: VERA

SÅ SÖT!! =))))

2009-03-02 @ 22:40:40
URL: http://veronicanordlund.blogg.se/
Postat av: haha

du är fan inte fin!

2009-03-27 @ 12:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0