Djungelboken

asså.. jag vet som inte. Igår var jag jättenegg, jättetrött och jätte... nånting. Imorse var det inte ball att stiga upp då mobilen ringde 06.45..... (tänk på elin, tänk på eeelinnnnnnn......) Men jag tog mig till skolan och hade diverse lektioner, bl a engelska. Jag är så jävla nervös för engelskanationella, vilket vi ska ha snart? Det kommer gå käpprätt åt pajpsvängen! För att inte tala om mitt/allas engelskabetyg. Vår lärare är helt mad, han är typ språkgalen & lär oss massa latin och tjoller. Han har säkert bott nånstans ett ex antal år och snackar världens äckligaste dialekt som vi måste ta efter. Tydligen ligger hela våran klass på typ g, och då är ganska många i vår klass rätt hyfsat duktiga på engelska ändå.. konstiga gubbe=/


Här har vi också något som kan visa att han är lite av sin egen sort... Istället för att göra marianne-posen (framåtlutad..)  eller bara sätta sig på huk då han ska hjälpa någon vid de låga bänkarna så... ja.. gör han såhär.

Nu blire djungelboken, en bok på 400 sidor som ska vara färdigläst v.13 och jag är på kanske... 50. Eller.. körkortsteori? Jaja den som lever får se, puss!
edit: det blev bilkörning, träning på parkering oså. jag hatar att parkera=( körlektion imorrn!

Kommentarer
Postat av: identity

HAHAHHAHAHA VAD FAN HÅLLER HAN PÅ MED?! :O

vadå tänk på elin? :P är hon utomlands eller nåt?

2009-03-09 @ 18:36:24
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Helle

Hahaha, hemskheter!

2009-03-10 @ 09:02:16
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0