en kul grej

Person: Anonym, anonym 2 & anonym 3
Plats: En obemannad bensinstation
Mål: Tanka bilen

"Jag vågar typ inte stoppa in hundringen, jag kommer säkert inte få nån bensin...."
Bensinen skulle betalas med kontanter, närmare bestämt en hundring. Anonym förde in hunkan i automaten, men automaten spottade bara ut den igen. Anonym försöker igen, men får bara tillbaka den. Blir lite frustrerad, viker lite i hunkan och provar sen igen. Denna gång går den in, men anonym är fortfarande lite frustrerad, för någon bensin har anonym ju inte fått än. Anonym tar tag i pumpen, stoppar in den i tanken och drar i handtaget, men ingen bensin får anonym för det. Blir lite mera frustrerad, går till den stackars automaten och trycker irriterat på några knappar, fastän skärmen säger henne att det är fritt att tanka. Anonym provar pumpen igen, men ut kommer ingen bensin. Anonym blir lite smått frustrerad & ringer anonym 3 och ber denne komma och hjälpa anonym, för anonym får ingen bensin. Efter några till desperata knapptryck på hunka-automaten och några pumpningar så kläcker anonym 2 ur sig:
"Har du tryckt på knappen?"

Alltså hade Anonym glömt trycka på knappen som bestämmer vilken slags bensin som ska komma ur pumpen : ) konstigt att det inte ville komma ut nån bensin. snutt!



Kommentarer
Postat av: Identity

HAHAHHAHHAHAHAH! börjar typ gråta av skratt när jag lä ser detta :D

Vilken idiot glömmer trycka på knappen lixom (A) HAHAHAHHA

2009-03-30 @ 09:55:45
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Anna

jag vet ju vilka jag chansar att det är...=)

2009-04-02 @ 14:56:04
URL: http://anordlund.blogg.se/
Postat av: sara

hahaha jag skrattar :P

sen måste jag bara få säga.. men sanna då..

2009-04-02 @ 19:58:13
URL: http://saraba.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, ja men det är klart du ska med den 11e! det måste du=) börja peppa nu!!

2009-04-03 @ 10:30:56
URL: http://anordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0