kul dag..

Hade visserligen sovmorgon till 10, men sen bar det bara utför. Körlektionen gick inget vidare bra, jag failade på massooor av saker. Kände mig usel och körkortet en miljard mil bort. När jag sedan skulle fara och lämna ett cv (som jag förövrigt slipat på en vecka) på konsum så visade det sig att dom redan hade fullt i sommar. Då vare bara att pallra mig hem och sätta mig vid datorn för att söka kommunens sommarjobb. Parkarbetare, camping- och turistpersonal och café- och grillpersonal till Vitbergsbadet blev det sökt på. Nu är det bara att hålla tummarna..

Nånstans där mitt ibland all sökning tittade pär in och sa i princip hej och for sen igen. Visst är det jättemysigt att han kikar förbi, men det är asjobbigt att han far typ direkt.. Kan jämföras med att få lukta på godisen men inte få smaka på den....

Kvällen känns jobbig. Vet inte varför, men allt känns jobbigt ;S Borde väl plugga teori & läsa min pakkin' bok på 400 sidor som jag tjatade om igår, men uh... blir nog oth (A)  bra att jag skjuter upp allt...



Tänk om det kunde se ut såhär på gräsmattorna....

Kommentarer
Postat av: Jojjjjj

Oth lät som en riktigt bra idé, fortsätt i den stilen!

2009-03-11 @ 22:01:37
URL: http://narlillankomtilljorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0