Måndag

Pär har dragit till fjälls och jag kämpar på med körkortet. Har bokat halken nu, 20/3. Sen har jag två till lektioner i veckan och en nästa vecka, sen ska jag typ vara klar med körningen. Hade tänkt plugga massa teori idag innan min lektion, men då hade datorerna lagt av, så det gick mindre bra.. Då fick jag lov att gå på stan och bränna massa pengar istället : ) allt är körskolans fel! (A)

så,
alla på guldstadens trafikskola: datorbasen till teorin är nere för tillfället, men dom försöker fixa det så fort som möjligt.


Dagens inköp

   →   

Kommentarer
Postat av: identity

20/3 halken, ska du göra skrivining och körning 21? :D

2009-03-02 @ 16:43:20
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0