oookej

Lovet är över.. tråkigt nog. I fredags hamnade jag hos vera & vi myste, åt äckliga popcorn och pluggade körkortsteori. Sen kom pär och hämtade mig och berättade att han hade krockat med två renar (!) jag fick speeel. Han var okej, vilket enligt mig är det absolut viktigaste, men bilen var väl lite halvdan oså så pär var väl inte alltför glad -.-

Lördag följde jag med vera och hennes far, syster och systers kompis till Bygdsiljum. Första åket för i år, äntligen! Har faktiskt inte ens lite ont i kroppen idag, känner mig bara lite sliten.. doock kan ju det bero på att det var 30årsfest igår. Riktigt trevligt det med, även fast det blev lite stressigt där mellan hemkomsten från bygdsiljum till det att vi skulle vara på festen, utklädda och klara. Männen skulle vara utklädda till kvinnor och vice versa :) Det gav upphov till åtminstone några skratt! Kvällen var riktigt mysig, jag och pär fick höra flera gånger att "vi var sååååå söta tillsammans!"
Tänk om vi kunde få vara det varje dag...


Muntligt berättande imorrn, 3 min. Vad ska alla snacka om? =S

 ♥

Kommentarer
Postat av: identity

SNYGGA :D

2009-03-08 @ 23:00:13
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0