sunday evening

Har tränat fotboll nu, det gick väl... sådär. Nae, fel av mig. Det gick inget vidare bra =)
Men jag kände iaf att det troligtvis inte blir någon fotboll av för mig, kanske nån träning här och där men definitivt inga matcher.... tror jag. Det var ändå halvroligt.... åh. jaja

Glömde ju förresten skriva att vi var och såg på lisas & dansarnas föreställning på atorp i fredags, dom var ruuskigt duktiga : ) Sen gled vi somsagt och sen for jag hem till pär. Lördag blev det frukost på subban och sen film hos jocke en stund & vidare till drängsmark var vi blev heela kvällen lång. Där kring 12 bar det av mot stan igen och då hoppade vi in i bilkurran som dom andra hade startat upp. Kring 2 var vi hemma & då tog vi det bara chiiill och sen sov. Denna dag har varit luuuuuugn =)

Förresten, jag saknar en timme.. Skulle vilja se aa, men det hinner jag nog inte. Sovasova!


Back in the days, då jag fortfarande hade känslan kvar ; ) ↑

Kommentarer
Postat av: Identity

DRÄNGSMARK <3 :D mhihih

2009-03-30 @ 09:56:30
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0