dotdot

Helgen har varit ball, helt okej faktiskt. En ny vecka med nya utmaningar är på ingång  jaja blabla, dedär var inte alls min tanke med dehär inlägget.

Var nyss och kikade lite på min andra blogg, my private one (ja jag har sett på oth så jag snackar typ bättre engelska än svenska nu....) och det gör mig så glad att kika på inläggen från tiden då jag nyträffat pär. Tänkte faktiskt dela med mig av ett, trots att språket är lite halvdant, men jag var som tokig.. såattsäga : ) here we go:


Visst fan trodde jag att jag visste hur det var att vara kär.
Hur det var att ha pirr i magen, hur det kändes att inte höra av personen. Jag hade ingen jävla aning. Tills nu.
Tänker jag på nåt annat? Väntar jag på något annat? Nej.

Detta var verkligen det mest oväntade nånsin troja, men vetni? Jag älskar överraskningar. Och jag tror fan inte att jag kan säga att jag är kär i dig än, men jag kan lova att jag är kär i kärleken. Jag antar att fjärilarna i magen trivs där, med tanke på att dom snart befunnit sig där snart en vecka. Och det heelt utan uppehåll.

what if I say you're not like the others?

Kommentarer
Postat av: Anna

såå gulligt lillan :)

2009-05-25 @ 11:20:49
URL: http://an0rdlund.blogspot.com/
Postat av: Anonym

WHAAAT?! private blog? What the fuck :(

2009-05-29 @ 00:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0