favorit i repris

PUSS PÅ VÄDRET

Det blev rätt sent inatt, så vi kom oss inte upp förrän 1 idag. Det var rätt okul med tanke på att det typ är 30 grader (ren gissning) i solennnnnnnnn! Helt sjukt skönt/jobbigt. Haha, där ute på pärs altan var det också helt vindstilla (kanske var det överallt? vad vet jag) så det var nästan olidligt. Åkte sen hemåt och pär for och fixade upp saaben som ska upp till piteå imorrn och visas upp : ) Väl hemma tjollrade jag på en hel del, var mest ute oså. Gryymt skönt!



Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: haha men gud så hemskt, det som har varit så bra tidigare år ändå.

Neeej, vad synd. Jamen det är klart du ska fara på det då. Du är väl kanske med på blommorna och presenten (eller var det var) ändå så nog äre lugnt :)men hade såklart varit himla kul ha dig med!

2009-05-01 @ 19:46:19
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: hahaha förlåt, nu (A)



Joo de äre, men dit vet inte jag om jag kommer orka fara tyvärr. Men får se, för dom lär säkert övertala mig ;P du tror inte du hinner dit då? eller hur länge skulle ni vara borta? :)

2009-05-02 @ 12:54:28
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0