think about it

Trots att det är söndag, och trots att det är en pluggardag, så har denna dag varit helt ljuvlig. Jag satt ute i solen och pluggade något mindre roligt; medeltiden, i närmare 3 timmar. Under tiden hann en tuttifrutti-isglass slinka ner, ett ex antal svettdroppar rinna och en humla surra runt mig (sommaren är nästan hääär =D). Tanken var att jag & vera skulle fara och gymma på 360 som har haft gratis i veckan, men då hade hon endel ogjort plugg oså, så det blev inget av. Efter några försök att få med någon annan slutade det med att jag gick ut på en powerwalk i solen. Kan väl inte säga att det är det dummaste jag har gjort : ) Att gymma inomhus när det är såhär fint ute är ju definitivt slöseri!

Jag lämnade mobilen och därmed musiken hemma då jag gick, för att lämna plats åt tankarna. Det är skönt, mitt huvud behöver få jobba lite ibland. Jag får ofta höra att jag tänker för mycket; men det är jag, det är så jag är. Och jag behöver få vara just så.
Inte för att jag någonsin skulle kunna göra det, eller ens vill göra det ibland, men då jag stod där mitt på skelleftehamnsleden och en bil susade förbi hann jag tänka hur det skulle ha varit om jag hade gått över gatan fem sekunder tidigare, innan bilen just såpass hunnit susa förbi. Hur långt skulle jag flyga om jag blev påkörd i 100 km/h? Vill jag veta?
Aldrig mer gå, aldrig mer skriva, kanske aldrig mer skratta & leva..
På en nanosekund kan hela ens liv och framtid förändras. think about it



Nu: mer plugg ute i solen
puss!

Kommentarer
Postat av: identity

Så tänker jag hela tiden typ! på döööden... det där med bilen.



Men du.. kan jag få låna dom där skorna till balen?! hahah jag hittar inga vita ju. :(

2009-05-17 @ 16:29:41
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Bloggtipsaren - Tipsar om Bloggar

Är du sugen på nya favoritbloggar? På min sida tipsar jag om läsvärda bloggar!



Vill du bli tipsad själv? Säg till!

2009-05-20 @ 15:52:27
URL: http://bloggtipsaren.blogg.se/
Postat av: Anna

hahah naaw, men ska försöka fixa nytt tangentbord, för nu är det våld om man ska sudda...;)



det är typ massa saker som har hänt nu, vi kan ta de ngn annan gång, vill som inte skriva allt här...

2009-05-20 @ 15:55:14
URL: http://an0rdlund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0